שלח הודעת ווצאפ



כמות מבוגרים:

כמות ילדים:

מספר טלפון:

צימרים ווילות בצפון

צימרים ווילות בצפון

הצפון מלא בטבע יפהפה, נופים מרהיבים ואטרקציות מרתקות. אם אתם מתכננים חופשה בצפון, תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולי טיול שיעניקו לכם חוויה לא רק נהדרת, אלא גם יוצאת דופן. במאמר הבא, נציג לכם מספר מסלולים מומלצים בצפון, שבסופם תוכלו להתארח בצימרים או בווילות בצפון כדי ליהנות מחופשה מושלמת.

 

נחל זוויתן

ליד קצרין, מחכה לכם פנינה אמיתית. המקום מזמין מטיילים לחוויה מימית בלתי נשכחת. בעוד שהנחל זורם בצורה יציבה כל השנה, בעונות הגשם הוא מציע תצפית מרהיבה, כאשר מי הנחל זורמים באופן עוצמתי ומרהיב. המסלול המסודר לאורך הנחל הוא אידיאלי לטיולי משפחות, קבוצות, זוגות ואף ילדים. בדרך, תוכלו להתרשם מבריכות משושי הזוויתן, המזמינות אתכם לזמן איכות עם הטבע: שבו בנחת ליד המים, או אם אתם אמיצים - קפצו לתוך המים הקרירים לטבילה מרעננת.
כמו כן, השם "זוויתן" אינו אקראי – הנחל מתפתל בזוויות מרהיבות, מה שמוסיף לו קסם ייחודי.

 

שמורת נחל גמלא

השמורה הממוקמת בלב רמת הגולן, היא מעין אוצר של היסטוריה, טבע ונופים. היא מכילה בחובה את חורבות העיר הקדומה גמלא, שנחרבה במרד הגדול נגד הרומאים. העיר הייתה מרכז חיים יהודי חשוב, וההיסטוריה שלה היא המורשת של האזור. השמורה היא ביתו של המפל הגבוה בישראל, והנופים שתזכו לראות כאן הם באמת מיוחדים. הרים, צוקים ומפלים מרהיבים המגבירים את החוויה.

בשמורה יש מסלולים שונים שמתאימים לכולם:

המסלול הנגיש – זהו מסלול קצר, אך מרהיב ביופיו. הנופים של הכנרת והשמורה מסביב ילוו אתכם בכל צעד.
העיר העתיקה גמלא – חוויה היסטורית בזכותה תזכו לראות את השרידים הארכיאולוגיים של העיר הקדומה ואת בית הכנסת הקדום בעולם.
מסלול אל מפל נחל גמלא – פגישה עם המפל הגבוה בארץ במסלול המצטיין בנופים ובמסע היסטורי וטבעי במקביל.
שביל הרגליים היחפות – מסלול ייחודי שנועד להגביר את החוויה החושית של הטיול.
אל תחמיצו את השמורה המיוחדת הזו!

מצפה אופיר

מהמצפה מתגלה נוף מרהיב אל הכנרת, הגולן וההרים המתנשאים סביב. המיקום הייחודי של המצפה מציע לכל מי שמבקר בו לקחת רגע, לשאוף אוויר טהור ולהתמקד בנוף המרשים. זהו מקום בו הזמן מאט והשקט מתגבר. במקום תמצאו חורשת זיתים, שבצילם ניתן לשבת, להתרווח וליהנות מכוס קפה או מפיקניק.
ממצפה אופיר מתחיל שביל טיול הממשיך דרך ביר-א-שגום ומסתיים בקיבוץ עין גב. בזמן ההליכה בשביל, הכנרת מתגלית בכל הדרה. המסלול אינו ארוך אך הוא מגוון ומרתק, והוא מציע חוויה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.

 

נחל סער

הנחל, הזורם בעוצמה בעיקר בחורף, מציע את השילוב המושלם של מפלים מרשימים ובריכות מים המעניקים לו אווירה נפלאה. בחורף, כאשר יש גשמים כבדים רמת הגולן, נחל סער הופך למסלול הליכה ומרהיב שאורכו 11 ק"מ, ובדרכו מציע שני מפלים מרהיבים - מפל סער ומפל רסיסים, הנופלים מגבהים של 11 ו-24 מטר.
המסלול בנחל סער אינו מתאים רק לאוהבי הטבע, אלא גם לאוהבי ההיסטוריה. על הדרך תוכלו לראות את טחנות הקמח העתיקות ולהתרשם מן המבצר המפואר - קלעת נמרוד, שממנו ניתן להתבונן בנוף המרשים של החרמון המושלג.
מהטיול בנחל סער, תצאו עם זיכרון של חוויה ייחודית בין המפלים, הבריכות והצומח של רמת הגולן. הוא מתאים לכל המשפחה ומציע חוויה בלתי נשכחת, המשלבת את יופי הטבע של הגולן עם היסטוריה עתיקה וכולל אטרקציות רבות בדרך.

הצפון הוא אוצר של טבע, היסטוריה ונופים שאין כמוהם. כאשר אתם מחפשים את החוויה המושלמת לחופשה בצפון, המסלולים שלו יציעו לכם הרפתקאות טבע וגילויים מרתקים. אז אל תתמהמהו. הכינו את התרמיל, וצאו לדרך. הצפון מחכה לכם בזרועות פתוחות, והוא מבטיח לא לאכזב. שיהיה טיול מהנה!

 

פוסטים אחרונים:

הצג הכל >>
 בית
 מועדפים (0)
בלוג
 יש לך צימר?