שלח הודעת ווצאפ



כמות מבוגרים:

כמות ילדים:

מספר טלפון:

אירוח דרוזי בצפון

אירוח דרוזי בצפון

כשמדברים על חוויה דרוזית אותנטית, התמונה שעולה ברוחנו היא של מסורת עתיקה וקשר עם הטבע. אם אתם מעוניינים לחוות את הקסם המיוחד של התרבות הדרוזית, כדאי לכם לבקר בצפון הארץ. במקום הזה תוכלו למצוא אירוח דרוזי אותנטי שיאפשר לכם לחוות חוויה ייחודית ומרתקת. במאמר הבא, נמליץ על מספר מקומות מומלצים לאירוח דרוזי בצפון הארץ. הכירו את התרבות המסתורית והמרהיבה של הדרוזים והתענגו על חוויה שלא תשכחו.

צימר אלסמר

מתחם צימרים במג'דל שמס שהוא פנינה אמיתית, מלאה בקסם ושלווה, המתאים במיוחד לזוגות ולמשפחות עם ילדים. הצימר מעוצב ומאובזר בצורה מושקעת ומעניק חוויה שלא תשכחו.
הצימר מציע סוויטה מרווחת ופרטית לחלוטין, הכוללת חדר הורים מרווח ומפנק, חדר ילדים עם מיטות נוספות ומקום מפנק למשחק, בריכה ענקית מחוממת ומקורה לשמירה על הפרטיות, חדר רחצה מרווח ומפנק, ומטבח מאובזר המתאים להכנת ארוחות עצמאיות.
המתחם החיצוני של הצימר הוא בעל נוף מרהיב, חצר עם מדשאות רחבות וירוקות שמתאימה למשחק ופעילות בחוץ, עמדת גריל לאירוח ואפשרות להכין ארוחות חוץ, וכמובן, עוד המון פינוקים נוספים.
הצימר קרוב לאטרקציות רבות באזור אבל יחד עם זאת, תוכלו להרפות וליהנות מהשקט המוחלט שמציע המתחם ולהתבודד בסביבה טבעית ומפנקת. הצימר הוא המקום המושלם לחופשה דרוזית אותנטית. המתחם הפרטי והמפנק, הנוף המרהיב והפינוקים הרבים שמציע הצימר, יעניקו לכם חוויה אמיתית.

נגיעות בטבע

המתחם המדהים הזה השוכן בבית ג'ן, מציע נופים מרהיבים ואירוח דרוזי אותנטי. אם אתם מחפשים פינה רגועה כדי לברוח מהמולת היום יום, זוהי הבחירה המושלמת עבורכם.
הצימרים במתחם מוקפים בנוף עוצר נשימה, המשלב את יופי הטבע הגלילי וההררי. כל בקתה וסוויטה מאובזרת בצורה מושלמת ומעניקה לכם את הרגשה של בית רחב ונעים. כאן תוכלו להתענג על נוף מרהיב של הר מירון ולהתרגש מכל פינה במתחם המקסים הזה.
האירוח הדרוזי האותנטי יעניק לכם חוויה ייחודית, במהלכה תוכלו להתרגש מהמסורת המקומית ולטעום מהמטעמים המקומיים המיוחדים. המארחים המקסימים ישמחו להציע לכם את המנות המסורתיות הדרוזיות הטעימות ביותר, שתוכלו לטעום ולהתענג עליהן.
בנוסף לאירוח המפנק והמזמין, במתחם ישנם שני אלומות מועדונים שמתאימות למפגשים משפחתיים. תוכלו להתארח באחת מהאלומות וליהנות מאווירה חמה ומזמינה, בה תוכלו לחגוג אירועים מיוחדים וליצור זיכרונות יפים עם המשפחה והחברים הקרובים. כל הצימרים והסוויטות מעניקים נוחות מושלמת ומאובזרים בכל מה שאתם צריכים כדי שתרגישו כמו בבית.

צימר זייתון

כשמחפשים חוויה חלומית במרכז הטבע של רמת הגולן, צימר זייתון הוא המקום המושלם להתארח. הצימר ממוקם מול בריכת רם ומציע נופים פסטורליים עוצרי נשימה וחוויה דרוזית אותנטית שתשאיר אתכם מרוצים.
במתחם הצימר תוכלו ליהנות מפינות ישיבה נעימות, בריכה גדולה, שקט ורוגע, כדי שתוכלו להתענג על הנופים מדהימים של רמת הגולן והוא מתאים במיוחד לאירוח של זוגות ומשפחות קטנות.
בצימר תוכלו ליהנות מאירוח מפנק ומותאם אישית. הצימר מציע חדרים מרווחים ומאובזרים בכל הנדרש לשהייה נוחה ונעימה. כל חדר כולל מיטה נוחה, מטבחון מאובזר עם כלי אוכל וכלי בישול, טלוויזיה עם מגוון ערוצים, מזגן, חימום ואינטרנט אלחוטי. כמו כן, תוכלו ליהנות מפרטיות מוחלטת עם כניסה פרטית לכל צימר, ולהתרגש מהנוף המרהיב הנשקף מהחלונות.
בנוסף לנופים המרהיבים והשקט המרגיע, הצימר נמצא בסמוך למגוון של פעילויות ואטרקציות בטבע: תוכלו לטייל בשבילי האזור או ליהנות מטיולים באופניים, רכיבה על סוסים, סיורים טעימות ביקבים מקומיים ועוד.

בסיום מסענו בין הצימרים הדרוזיים בצפון הארץ, נוכל לומר בוודאות שהאירוח הדרוזי הוא לא רק עניין של לינה, אלא חוויה תרבותית מלאה הכוללת אוכל מסורתי, אירוח חם ואנשים שמסבירים על המסורת והתרבות שלהם. כשתתכננו את החופשה הבאה שלכם בצפון, זכרו את החוויה הדרוזית המיוחדת ובחרו בצימר שיעניק לכם לא רק מנוחה, אלא גם חוויה תרבותית קסומה.

 

פוסטים אחרונים:

הצג הכל >>
 בית
 מועדפים (0)
בלוג
 יש לך צימר?