שלח הודעת ווצאפ



כמות מבוגרים:

כמות ילדים:

מספר טלפון:

צימרים עם כלבים

צימרים ידידותיים לכלבים

 

כולנו אוהבים לצאת לחופשה וליהנות מזמן איכות עם המשפחה. אבל מה קורה כשיש לנו כלב יקר ואהוב שלא נרצה להשאיר לבד? אחד הפתרונות המומלצים ביותר הוא לבחור בצימרים עם כלבים מאפשרים לנו לקחת לחופשה את החבר שלנו איתנו.
במאמר הבא, נציג לכם את הצימרים הכי דוג פרנדליים בארץ, כך שתוכלו להיות רגועים ובטוחים שגם הכלב יהיה חלק מהחופשה.

 

הפנינה של ליצ'י בכרכום

מתחם מקסים הממוקם בישוב כרכום, סמוך לערוץ הירדן ההררי מצפון לכנרת. המתחם מציע חוויה מדהימה של חופשה בטבע, עם בריכה פרטית ואבזור מוקפד הכולל חדרי שינה מרווחים, פינות ישיבה וחצר מטופחת. כשתגיעו לישוב, תוכלו להתרשם מנופי הכנרת המרהיבים ונופי הגליל הפרושים למרגלות הישוב, להתבונן בטבע היפה וליהנות מאווירה רגועה.

בקרבת המתחם תמצאו אטרקציות רבות שיעניקו לכם חוויה מושלמת. ישנם מסלולי טיול יפים באזור, נחלים מקסימים ומסעדות טעימות. תוכלו לבקר במסעדות המקומיות וליהנות ממטעמים מקומיים ומסורתיים. כמו כן, תוכלו לטייל באזור הכנרת וליהנות מפעילויות מים מגוונות.
הצימר הזה הוא היעד המושלם לכל מי שרוצה ליהנות מחופשה מושלמת עם הכלב האהוב שלו. הוא מציע את כל הנוחות והשקט שאתם צריכים כדי להירגע ולנפוש.

 

נוף ארבע עונות

הצימר מציע עיצוב מרהיב שלא תמצאו באף מקום אחר. הוא נמצא במקום הגבוה ביותר ברמת הגולן, קרוב מאד לבריכת רם. מהצימר ניתן להשקיף על נופים עוצרי נשימה של הרי הגולן, במיוחד בימי החורף המושלגים.
הצימר מציע חוויה ייחודית לכל המשפחה, כולל הכלב. ישנה גינה פרטית גדולה ומטופחת שבה הכלב יכול לרוץ ולשחק בחופשיות. ישנם גם מסלולי הליכה בסביבה היפה והטבעית של הגולן, שבהם ניתן לצאת לטיול עם הכלב וליהנות מהאוויר הצח ומהנוף המושלם.

הצימר עצמו מציע חדרים מרווחים ומפנקים, סלון גדול ונוח עם טלוויזיה ומערכת סטריאו, מטבח מאובזר עם כל הציוד הנדרש ואפשרות להכין ארוחות טעימות לכל המשפחה. בצימר תמצאו גם חדר רחצה מרווח עם מקלחת ואמבטיה, כך שתוכלו להתפנק ולהירגע אחרי יום שלם של טיולים ופעילות.

 

קסם הרימון

הסוויטות המפנקות מציעות חוויה ייחודית המותאמת גם לכלבים. המתחם כולל בריכת שחייה גדולה, ג'קוזי מפנק לרגיעה, מיטות שיזוף לנוחות מרבית ושולחן פינג-פונג לפעילות משפחתית מהנה וגריל לאירוח בחוץ כדי שתוכלו ליהנות מארוחות משפחתיות טעימות תחת השמיים הכחולים. הצימר מתאים לזוגות, משפחות וקבוצות, ומקבל בעלי חיים בברכה. כאן, הכלב שלכם יוכל להיות יחד איתכם וליהנות מהזמן המשותף.

אך לא רק הצימר מציע חוויה מדהימה עם הכלב, גם הסביבה מציעה מגוון אטרקציות ופעילויות המתאימות לכולם. תוכלו ליהנות מרכיבה על סוסים, לצעוד במסלולי טיולים מרהיבים או לצאת לטיולי ג'יפים וטרקטורונים. וכמובן, לא יחסרו מסעדות מקומיות טעימות באזור.
ואם זה לא מספיק, תמיד תוכלו להזמין לצימר טיפולים ועיסויים מפנקים. ואיך אפשר שלא להזכיר את ארוחת הבוקר שתגרום לכם להתעורר באופן מושלם ולהתחיל את היום באנרגיות מחודשות.

ממלכת יוסף

הצימרים מצוידים בכל מה שצריך כדי להבטיח נוחות מקסימלית. כל צימר כולל חדר שינה מרווח, חדר ילדים וחדר רחצה ושירותים. הצימרים נקיים ומטופחים, והם מספקים אווירה רגועה ונעימה. בנוסף, ישנם מגוון של פינות ישיבה בחוץ, ערסלים ונדנדות, מגרש כדורגל, כך שאפשר ליהנות מהחופשה בכל רגע.
אחד היתרונות הגדולים של המקום הוא המתחם החיצוני המדהים שלו. ישנה בריכה גדולה מחוממת ומקורה, שמתאימה לשחייה גם בעונות הקרות. ישנו גם ג'קוזי ספא חיצוני שמאפשר להירגע באווירה של פרטיות מוחלטת. תכלית הצימר היא להעניק לכם חוויה רגועה ומפנקת, והמתחם החיצוני מסייע בכך בצורה מושלמת.
בנוסף לכל הנוחות שהצימרים מציעים, ממלכת יוסף נמצאת במיקום מרכזי שמציע לאורחים גישה נוחה למגוון אטרקציות ופעילויות באזור. אם אתם אוהבים טיולי טרקטורונים, תוכלו להתעניין בטיולים מרגשים בסביבה היפה של דלתון. אפשר גם לבקר בכנרת המרהיבה וליהנות מפעילויות מים רבות. ישנן גם מסעדות קרובות באיכות גבוהה, כך שתמיד תוכלו למצוא מקום מצוין לסעודה. ואם אתם מחפשים את האתגר, תוכלו לנסות גם רפטינג.

 

מי מאיתנו לא אוהב לטייל ולחפש מקומות נהדרים לשהות עם החברים הפרוותיים שלנו? אם אתם רוצים לצאת לחופשה ולא רוצים להשאיר את הכלב שלכם לבד, ישנם צימרים מקסימים וידידותיים לכלבים שכדאי לכם להכיר. רובם הגדול גם ממוקמים באזורים יפים ונוחים לטיולים ולשהייה שלכם ביחד עם הכלב. אז אל תהססו לתכנן את החופשה הבאה שלכם ולבחור צימר פרנדלי שישרת את כל הצרכים שלכם ושל החבר האהוב עליכם.

 

פוסטים אחרונים:

הצג הכל >>
 בית
 מועדפים (0)
בלוג
 יש לך צימר?